Subject: elektriprojekti nr LC2098 "Rootsimäe kinnistu elektriliitumine. Sika küla Võru vald Võru maakond" kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 08:41:17 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

Edastame teile kooskõlastamiseks elektriprojekti nr LC2098 "Rootsimäe
kinnistu elektriliitumine. Sika küla Võru vald Võru maakond“.

Projekteeritud on  0,4 kV maakaabel väljaspool teemaad riigitee nr 25131
Rõuge-Verijärve tee km 8,91 - 8,96  teekaitsevööndis.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ
elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.